maanantai 31. elokuuta 2015

Katsokaa mitä mä sain!


Titityyn Kesäkalin palkintopaketti saapui ja ai että miten herkullinen setti!






Shetland Trader -kirjasta meni heti muutama ohje suosikeihin. Kuvat ovat ihanan tunnelmallisia. Ohjeista en osaa tietenkään vielä sanoa mitään, mutta näyttää hyvältä.

Kaikki langat ovat minulle ennestään tuntemattomia. Tai no, kyllähän minä olen tiennyt tuollaisten olemassaolosta, mutta en ole mistään noista koskaan neulonut mitään. Kiva päästä kokeilemaan! Varsinkin tuo Gilliatt ja Rowan hemp tweed kiinnostavat kovasti. Vielä pitäisi vaan osata päättää mitä niistä neuloisi.

Lähden tällä viikolla Islantiin, josta ajattelin hankkia langat johonkin islantilaispaitaan. Olin ajatellut hankkia sitä varten Lettlopia. Osaako ne Titityyssä lukea ajatuksia? Nämä kerät sopivat varmasti siihen projektiin. Malabrigon Arroyo on pipo tai lapaset, ellei molemmat. Puuvilloista tullee patalappu jos vaan osaan vielä virkata.

Oikein sormia syyhyttää päästä kokeilemaan näitä minulle uusia lankoja. Olipas tosi kiva yllätys ja kiva paketti. Kiitos Titityy!



2 kommenttia:

  1. Kiva, että osui kohdalleen! Ja olithan noita puikkoja todella ahkerasti heilutellutkin :)

    VastaaPoista
  2. Mullekin tuli melkein samat langat ja just tuo Gilliatt ja hemp tweedit houkuttaa kovasti. Mukavaa reissua, voi kun pääsis itsekin Islantiin joskus :)

    VastaaPoista