lauantai 12. lokakuuta 2013

Alkaako jo sukat riittämään?

Kyllä. Olen neulonut sukkia. 
Ostin heinäkuussa heikkona hetkenä kaksi Wollmeisen ylläripussia, joista toisesta paljastui Suzanne.
Tiesin heti, että se on Tintin lanka. Koska hän ei itse juurikaan sukkia neulo, 
niin lupasin neuloa hänelle siitä sukat.
Vyyhti riitti melkein kahteen pariin perussukkia, 
yhden sukan kärkeen jouduin neulomaan vähän Tambopataa.

Perussukat, toisessa parissa 60 silmukkaa, toisessa 64. Ranskalainen kantapää.

Vaikka sukilla on vain 4 silmukkaa eroa, niin raidat ovat aika erilevyiset.
Perussukkia on sitten kiva neuloa kivasta langasta. 
Vielä kun tietää, että sukat pääsevät hyvään kotiin, niin mikäs siinä neuloessa!




Niin joo, mä olen taas ostanut lankaa. Tässä kuussa lankaa on tullut taloon 1100g.
Mutta jokainen gramma on kivaa lankaa!


Villavyyhdistä, koko kasa Louhittaren luolan lankoja.

4 vyyhtiä Väinämöistä värissä Lyijy - niistä tulee mekko.
1 vyyhti Väinämöistä värissä Villiviini - sukkiin.
1 vyyhti Ahtia väreissä Hopea ja Valaan laulu - niistä tulee pipo Veeran uuden kirjan ohjeella.

Jotain on tapahtunut. Mä oon alkanut tykätä punaisesta väristä.

Puikoilla on tällä hetkellä Veeran Flared, josta puuttuu enää helma.
Hirvee neulemojo on ollut tuon paidan kanssa. 
Sileää oikeaa pyörönä, sitä on vaan niin ihanan rentouttavaa neuloa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti