perjantai 3. toukokuuta 2013

Valmista, valmista ja keskeneräistä

Aikaisemmin olin aivan varma siitä,
etten koskaan jaksaisi neuloa torkkupeittoa.
Sitten tuli vastaan ohje jossa ei tarvitse ommella saumoja.
Ohje ja jämälankalaatikon sisältö kohtasivat
(myönnetään, musta lanka ei ole jämä, mutta kuitenkin)
ja tulos on tässä:
 
Ohje: Kaaospeitto Ullaneuleesta.
Peitto löytänee kotinsa äidin mökiltä. Kooltaan se on noin 85 x 120 cm.
Pienihän se on, mutta torkkupeitto kuitenkin!
 
Jo helmikuussa valmistui tämä neulepaita, kuvaaminen vain jäi.
Kaunis oranssi, muttei ehkä ihan omin väri minulle,
totuttelen pikku hiljaa.
Ohje oli todella hyvä, suosittelen!
 
Ohje: Parcel Twistcollectivesta.
 
Koska nostetuista silmukoista koostuva pintaneule oli
mielestäni niin mukavannäköinen,
neuloin toiset sukat täysin samalla muotilla.
Lankakin on samaa, vain väri on eri.
Nämä sukat ovat menossa ystävälle.
 
Lanka: Handun kashmirsukkalanka, väri: Tiellä jonka varrella kasvaa.

Eilen puikoille pääsi itsekehrätty lanka, josta tulee perussukat.
Kivaa neulottavaa!
Jos näistä tulee sen kokoiset kun olen suunnitellut,
niin nämäkin sukat menevät valmistuttuaan
ystävän jalkoja lämmittämään.


Kuitu: Louhittaren luolan sukkalankatopsi 80% villaa 20% polyamidia, luulisin.

Tänään illalla lähden metsään.
Jalkaani laitan eilen valmistuneet sukat, jotka 
toivottavasti saan jossain vaiheessa retkeä kuvattua.



5 kommenttia:

  1. Tää on kyllä hienoin kaaospeitto, minkä oon nähnyt. Ei kaaottinen ensinkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehusta. Olen sillä tavalla tarkka, ettei ihan kaaoksellisen peiton neulominen sovi mun pirtaan :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. ihanat sukat <3 ihana ystävä <3

    VastaaPoista